ArteVena

Pacjenci
Klauzula informacyjna
Medical Clinic of Warsaw sp. z o.o.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, poniżej zamieszczamy informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w celu przekazywania informacji o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych w Medical Clinic of Warsaw sp. z o.o. , dalej ADO:

Dane Administratora Danych Osobowych (ADO)Medical Clinic of Warsaw sp. z o.o. , 05-420 Józefów ul. Topolowa 16
https://centrumartevena.pl
Dane Inspektora Ochrony Danych (IOD)Marcin Jarosiński, +48 530 797 925, iod@centrumartevena.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania– ustalenie tożsamości pacjenta – Art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO,
– udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej(diagnoza i leczenie)- Art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO,
– profilaktyka zdrowotna i promocja zdrowia – Art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO,
– prowadzenie, zarządzanie i udostępnianie dokumentacji medycznej – Art. 9 ust. 2 lit. h RODO,
– prowadzenie rejestru korespondencji – Art. 6 ust. 1 lit. c, f RODO
– zarządzanie procesem udzielanie świadczeń, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków pacjentów – Art. 9 ust. 2 lit. h RODO,
– realizacja praw pacjenta – Art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO,
– kontakt z pacjentem (potwierdzenie wizyty, zmiana terminu itd.) – Art. 9 ust. 2 lit. h RODO,
– rozliczanie świadczeń, w tym świadczeń finansowanych przez NFZ (sprawozdawczość) – Art. 6 ust. 1 lit. b, c, d, e oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO
– bezpieczeństwo placówki i osób w niej przebywających (monitoring wizyjny rejestracji) – Art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
– ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń z tytułu prowadzonej działalności – Art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO,
– prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej – Art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
– cele archiwalne, naukowe lub statystyczne – Art. 9 ust. 2 lit. j RODO,
– uzyskiwanie informacji na temat działalności podmiotu leczniczego – Art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
Odbiorcy danych osobowych– osoby i podmioty uprawnione do uzyskiwania dokumentacji medycznej na podstawie odrębnych przepisów (m. in. art. 26 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta), w tym zwłaszcza: inne podmioty lecznicze, – organy publiczne (NFZ, ZUS itd.), osoby upoważnione przez pacjenta,
– podmioty, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: dostawcy usług technicznych i organizacyjnych umożliwiających udzielania przez ADO świadczeń zdrowotnych (np. dostawcy usług teleinformatycznych, dostawcy sprzętu medycznego), dostawcy usług prawnych i doradczych;
Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar GospodarczyADO nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Okres przechowywania danych osobowychOkres przechowywania danych osobowych kształtowany jest przez:
– okres realizacji umowy,
– powszechnie obowiązujące przepisy prawa: dokumentacja medyczna (20 lat), dochodzenie roszczeń (okres przedawnienia roszczeń), prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy),
– okres przechowywania nagrań z monitoringu – maksymalnie do 3 miesięcy,
– przy przetwarzaniu na podstawie wyrażonej zgody – do czasu jej cofnięcia,
Prawa pacjenta związane z danymi osobowymi– prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
– prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
– prawo do ograniczenia przetwarzania;
– prawo do bycia zapomnianym (przy przetwarzaniu na podstawie zgody);
– prawo do sprzeciwu (przy przetwarzaniu na podstawie zgody oraz prawnie uzasadnionego interesu);
– prawo do przenoszenia danych (przy przetwarzaniu na podstawie zgody);
– prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
– prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie, jeżeli zgoda była wymagana,
Podstawa obowiązku podania danych osobowychPodanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym (wynika z przepisów prawa) i jest niezbędne do udzielenia świadczeń zdrowotnych; odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie świadczeń zdrowotnych przez ADO.
Wyjątkiem od powyższej zasady są przypadki podawania danych osobowych, na których przetwarzanie pacjent wyraża zgodę co jest warunkiem umownym udzielania świadczeń.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniuW ramach działalności ADO nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie dochodzi do profilowania.

Cieszymy się, że jesteś zainteresowany/a naszym Centrum Medycznym. Skontaktuj się z nami, aby umówić się na wizytę lub uzyskać więcej informacji na temat naszych usług. Nasz personel jest gotowy, aby pomóc Ci w każdej kwestii.

Poniedziałek – Piątek

09:00 – 18:00

Sobota

Po wcześniejszym ustaleniu

Niedziela

Nieczynne

+48 606 200 300

+48 221 501 300

ul. Topolowa 16

(wjazd również od ulicy Sikorskiego 85)

05-420 Józefów

Sprawdź mapę dojazdu

rejestracja@centrumartevena.pl






    Formularz kontaktowy

    Imię i nazwisko*

    E-mail*

    Telefon*